subota, 04.04.2009.

Žicati cigaretu od tete na kiosku. I upaljač. (on multiple occasions)

Savršeno ne znači najbolje u svemu po kriterijima. Savršeno je najbolje.

B: "Kako ti je djevojka?"
A: "A dobro, posvađali smo se prije dva dana, sad smo se pomirili, sad je dobro."
B: "Pa oko čega ste se tako posvađali?"
A: "Oko tave."

"Čuli smo se ujutro i pozvao sam je kod sebe. Ona je rekla: "Super, možemo i peći palačinke!" i rekla da dolazi. Dok je došla sam pripremio tavu, ulje i smjesu i samo rekao da idem oprati ruke. Kad sam se vratio u kuhinju je već bila počela peći, velim joj: "Daj meni tavu" onda kaže: "Budem ja". A kužiš, ona se uvijek speče na tu tavu pa velim opet da da meni i tu smo se već malo pokačili i velim joj: "Daj meni tavu, znaš da se ti uvijek opečeš, daj je meni jer ak ulje frcne ja ću biti kriv." i onda poludi skroz da šta si ja umišljam, šta je ona nesposobna i dok tak vrišti prsne ulje njoj na ruku i prije neg sam joj reko da sam znao da će se to dogodit već se pokupila. I dobro, baš me briga. I sad gledam ja na sat. Prođe sat, prođe dva, ne javlja mi se, idem je nazvati. Zovem, mobitel isključen. Zovem opet, opet isključen. Pa jebemumater mislim si ja, šta ak joj se nešto dogodilo?! Kužiš, i sad mene ulovi panika!! Pogledam van, već je noć. Doma se ne javlja. Odem van, uzmem auto i idem je tražit! I dok sam panično tražio uopće nisam gledao pred sebe i zabijem se u jedan auto, i još da je samo to, al dio auta je odletio na treći auto i morao sam čekati policiju!! Dok se to sve događalo, ona me nazove, velim gdje sam, brzo je došla i bio sam popizdio, vidim da je živa, a i vidim kako auto izgleda i onda smo se još svađali, ona govori: "Oprosti, oprosti" i kao bed joj je i normalno pokleknem i smirimo se i sve je u redu. I onda je pitam zašto joj je mobitel bio isključen. "Bila sam u kinu." Pa jebemumater!!!"

"I tak smo bili u svađi dva dana."


Kad mi je to kolega ispričao, bilo mi je baš simpatično. Slatke svađe, potpuno ih razumijem :):)

- 23:33 - Komentari (53) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

design byRuby Nelle